The Thing (1982) un film extraordinar

Un film din ’82… mda oare o să merite să te uiți la el? Desi din punct de vedere al efectelor speciale dacă e să il privim ca un om din 2019 efectele din film sunt foarte slabe dar dacă il privim ca un om din anii 80 filmul e pur si simplu genial si totuși trebuie să luăm in vedere că în 82 nu prea exista CGI şi totuși filmul ăsta e destul de credibil , rănile si fețele topite de plastic sunt destul de înfricosătoare uneori.Să fim serioși totuși a fost nominalizat la Premiul Saturn cu cele mai bune efecte şi cel mai bun horror şi pot spune că filmul ăsta e mult mai bun ca altele care se bazează doar pe spaimă si atât el se bazează si pe poveste si pe personaje si nici partea de horror nu o lasă mai jos.

Filmul se bazează pe o povestire S.F scrisă de John Carpenter şi ne spune povestea unui grup de cercetătorii arctici care descoperă un virus extraterestru care putea să asimileze orice formă de viață de la câini până la oamenii , ei află asta si se baricadeaza in stație si asteaptă ca acea creatură să atace din nou si să facă noi victime. Mi-a plăcut tensiunea care exista între ei si neîncrederea lor, plus că fiecare personaj este destul de bine conturat.

Am auzit că filmul are un spin-off in 2014 dar niciodată nu am fost curios să îl vizionez si pe acela deoarece îmi era teamă să să nu fi investit mai mult in efectele moderne si să fii modificat povestea ca să încapă mai multe bubuieli si să fii macelarit povestea inițială .

E ciudat modul in care am descoperit eu acest film , eram pe net si eram într-o perioadă in care tot ce se baza pe Marvel Comics era lege pentru mine si trebuia neaparat văzut , la acel moment dat citisem niste benzi desenate cu The Man Thing si mi sau părut faine asa că am căutat pe google deoarece credeam că se făcuse live action cu The Man Thing nu am găsit The Man Thing dar am găsit in schimb The Thing care este un film foarte bun.Totuși in mintea mea stăruie o dilemă, există live action cu The Man Thing ?
Ca lucru inedit nu prea pot spune nimic dar dacă ar fii să îi dau o notă aceea ar fii un 8 solid si bine betonat sau un 9 usor fisurat

Vă salută al vostru iubitor de filme vechi si noi si ne rămâne doar să sperăm că următoarea recenzie ne va aduce din nou împreună

Lasă un comentariu