Blade, un film decent ?

Pentru început tot ce spun e că Blade a apărut în 1998 şi cred că mulți dintre voi veți spune că efectele erau proaste şi că nu se merită.Parerea mea este că efectele au fost bunicele pentru aceea vreme, sunt observabile unele mici greseli dar noi vrem să ne bucurăm de film de poveste si nu să stăm cu nervii in piuneze după orice greseală mică sau mare , in efecte sau personaje , in jocul actoricesc sau in regie.

Filmul e realizat după benzile desenate Marvel cu personajul omonim şi anume Blade o creatură jumătate vampir, jumătate om care are toate puterile vampirilor dar nu şi slăbiciunile lor excepție făcând desigur Setea ( ar fii fost prea frumos ca Blade să fie aşa) pe care el o combate cu ajutorul unui ser.Nu o să spun mai multe deoarece o să incep să dau in spoilere si nu vreau să îmi distrug publicul ( dacă o fii existând )Pe lângă acest film mai sunt încă două filme cu Blade şi in plus el apare si intr-o grămadă de animații, (cei drept nu doar cu el dar…)cum ar fii -Ultimate Spiderman sau -Avengers Assemble si dacă memoria nu mă înseală are si propriul lui film animat.Filmul a avut încasări de 70 milioane dolari la box-office-ul american și 131,2 milioane dolari în toată lumea deci putem spune că a avut succes la aceea vreme

Eu am văzut acest film pe tabletă( la cei 17 ani ai mei ar fii culmea sa spun ca l.am vazut in cinema )si dacă ar fii să iau toate aspectele : efecte, poveste, personaje as spune că filmul a fost destul de frumos cu mici clișee totuși.Pe Imdb el are un 6,5 dar eu nu as zice astfel , filmul ar merita cel puțin un 7 solid sau un 8 uşor îndoielnic deşi dacă ar fii să îl iau la puricat ar avea multe greseli dar dacă mi-a plăcut de ce să mă complic imi place chiar dacă nu e un briliant

Ca fapt divers pot spune ca Wesley Snipes trebuia să îl joce pe Black Panther într-un film din 1999 dar el deja il jucase pe Blade si nu mai putea face asta dar ca o ironie a sorții filmul sa anulat şi până la urmă poate că a fost mai bine aşa

Vă salută al vostru iubitor de filme vechi si noi si ne rămâne doar să sperăm că următoarea recenzie ne va aduce din nou împreună

Un gând despre „Blade, un film decent ?

Lasă un comentariu